Türkiye, Yerli Nükleer Reaktör geliştirme yolunda yeni adım attı
Türkiye, Yerli Nükleer Reaktör geliştirme yolunda yeni adım attı
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, “Yerli Nükleer Reaktör Geliştirilmesi Çağrısı”nın başladığını duyurdu.
Haber Giriş Tarihi: 14.09.2025 16:40
Haber Güncellenme Tarihi: 14.09.2025 16:40
Kaynak:
Haber Merkezi
www.hergungazete.com/
Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Milli Teknoloji Hamlesi kapsamında enerji güvenliğini artırmayı, dışa bağımlılığı azaltmayı ve net sıfır emisyon hedefine katkı sunmayı amaçladıklarını belirtti. Bakan, “Türkiye, nükleer enerji teknolojilerinde kendi yolunu açıyor; bağımsızlığını ve gücünü perçinliyor” dedi.
Çağrıya başvurular, 31 Aralık 2025’e kadar rip.sanayi.gov.tr adresinden yapılabilecek.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye, Yerli Nükleer Reaktör geliştirme yolunda yeni adım attı
Sanayi ve Teknoloji Bakanı Mehmet Fatih Kacır, “Yerli Nükleer Reaktör Geliştirilmesi Çağrısı”nın başladığını duyurdu.
Kacır, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Milli Teknoloji Hamlesi kapsamında enerji güvenliğini artırmayı, dışa bağımlılığı azaltmayı ve net sıfır emisyon hedefine katkı sunmayı amaçladıklarını belirtti. Bakan, “Türkiye, nükleer enerji teknolojilerinde kendi yolunu açıyor; bağımsızlığını ve gücünü perçinliyor” dedi.
Çağrıya başvurular, 31 Aralık 2025’e kadar rip.sanayi.gov.tr adresinden yapılabilecek.
Hibya Haber AjansıEn Çok Okunan Haberler