Türkiye ve Azerbaycan’dan enerji verimliliğinde iş birliği
Türkiye ve Azerbaycan’dan enerji verimliliğinde iş birliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Bakü’de Azerbaycan Enerji Bakanı Parviz Şahbazov ile “Binalarda Enerji Verimliliği Teknik İş Birliği” mutabakat zaptını imzaladı.
Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 17:18
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 17:18
Kaynak:
Hibya
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Azerbaycan Enerji Bakanı Parviz Şahbazov ile Bakü’de bir araya gelerek “Binalarda Enerji Verimliliği Teknik İş Birliğine İlişkin Mutabakat Zaptı”nı imzaladı.
Kurum, anlaşmanın iki ülke arasındaki iş birliğini kurumsal bir zemine taşıyacağını belirterek, “Bakanlıklarımız arasındaki iş birliğini kurumsal bir zemine taşıyacak olan anlaşma ile hem binalarda enerji performansına ilişkin tecrübe paylaşımında bulunacak hem de yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına yönelik ortak adımlar atacağız” ifadelerini kullandı.
Açıklamasında dost ve kardeş Azerbaycan vurgusu yapan Bakan Kurum, “Dost ve kardeş Azerbaycan ile ülkemize hayırlı olsun” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Türkiye ve Azerbaycan’dan enerji verimliliğinde iş birliği
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Bakü’de Azerbaycan Enerji Bakanı Parviz Şahbazov ile “Binalarda Enerji Verimliliği Teknik İş Birliği” mutabakat zaptını imzaladı.
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Azerbaycan Enerji Bakanı Parviz Şahbazov ile Bakü’de bir araya gelerek “Binalarda Enerji Verimliliği Teknik İş Birliğine İlişkin Mutabakat Zaptı”nı imzaladı.
Kurum, anlaşmanın iki ülke arasındaki iş birliğini kurumsal bir zemine taşıyacağını belirterek, “Bakanlıklarımız arasındaki iş birliğini kurumsal bir zemine taşıyacak olan anlaşma ile hem binalarda enerji performansına ilişkin tecrübe paylaşımında bulunacak hem de yenilenebilir enerji kaynaklarının kullanımına yönelik ortak adımlar atacağız” ifadelerini kullandı.
Açıklamasında dost ve kardeş Azerbaycan vurgusu yapan Bakan Kurum, “Dost ve kardeş Azerbaycan ile ülkemize hayırlı olsun” dedi.
Hibya Haber AjansıKaynak: Hibya
En Çok Okunan Haberler