Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Giresun’da “Doğal Güzellikler” fotoğraf sergisi açıldı

49. Uluslararası Giresun Aksu Festivali kapsamında GİFOD tarafından hazırlanan “Giresun’un Doğal Güzellikleri” fotoğraf sergisi ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

Haber Giriş Tarihi: 18.05.2026 17:37
Haber Güncellenme Tarihi: 18.05.2026 17:37
Kaynak: Hibya
Giresun’da “Doğal Güzellikler” fotoğraf sergisi açıldı

Giresun Belediyesi tarafından yapılan açıklamaya göre, bu yıl 49’uncusu düzenlenen Uluslararası Giresun Aksu Festivali kapsamında etkinlikler devam ediyor.

Festivalin ikinci gününde, Belediye Kültür ve Fuar Merkezi’nde Giresun Fotoğraf Derneği (GİFOD) tarafından hazırlanan “Giresun’un Doğal Güzellikleri” fotoğraf sergisi açıldı.

Sergide, Giresun’un tarihini ve kültürel değerlerini yansıtan 31 eser yer aldı.

Eserler ziyaretçiler tarafından ilgiyle karşılandı.

Açılışa katılan Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Akten, sergide yer alan çalışmaları inceleyerek, “Her bir eser farklı duygu ve bakış açılarını yansıtıyor” ifadelerini kullandı.

GİFOD yönetimi ise sergiye gösterilen ilgiden memnuniyet duyduklarını belirterek, “Giresun’da fotoğraf sanatına olan ilgiye katkı sağlamaktan mutluyuz” açıklamasında bulundu.

Hibya Haber Ajansı

Kaynak: Hibya

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.