Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Kulüpler Arası Bölge Şampiyonası’nda, 5 ilden 22 ekip ve 620 sporcu kültürel zenginliklerini sahneye taşıyarak kıyasıya mücadele etti.
Haber Giriş Tarihi: 17.05.2026 17:37
Haber Güncellenme Tarihi: 17.05.2026 17:37
Kaynak:
Hibya
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, 2026 Yılı Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Kulüpler Arası Bölge Şampiyonası gerçekleştirildi.
Türkiye Halk Oyunları Federasyonu ile Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğinde Kamil Ocak Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyona Gaziantep, Şanlıurfa, Osmaniye, Kilis ve Mersin’den gelen ekipler katıldı.
Toplumun kültürel kimliğini, sevinçlerini ve geleneklerini yansıtan halk oyunlarının sergilendiği şampiyona, 8 farklı kategoride ve 2 ayrı dalda gerçekleştirildi.
Toplam 22 ekibin sahne aldığı yarışmada 620 sporcu, Türkiye Şampiyonası’na katılabilmek için performanslarını sergiledi.
Açılış töreninde konuşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Feray Yılmaz, organizasyonun farklı kültürleri bir araya getiren önemli bir buluşma olduğunu belirterek, gençlerin heyecanına dikkat çekti.
Milletvekilleri Abdülhamit Gül ve Derya Bakbak’ın mesajlarının da okunduğu program, renkli görüntüler ve kıyasıya yarışmalarla tamamlandı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Gaziantep’te Halk Oyunları Şampiyonası heyecanı
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Kulüpler Arası Bölge Şampiyonası’nda, 5 ilden 22 ekip ve 620 sporcu kültürel zenginliklerini sahneye taşıyarak kıyasıya mücadele etti.
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, 2026 Yılı Türkiye Halk Oyunları Federasyonu Kulüpler Arası Bölge Şampiyonası gerçekleştirildi.
Türkiye Halk Oyunları Federasyonu ile Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü iş birliğinde Kamil Ocak Kapalı Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyona Gaziantep, Şanlıurfa, Osmaniye, Kilis ve Mersin’den gelen ekipler katıldı.
Toplumun kültürel kimliğini, sevinçlerini ve geleneklerini yansıtan halk oyunlarının sergilendiği şampiyona, 8 farklı kategoride ve 2 ayrı dalda gerçekleştirildi.
Toplam 22 ekibin sahne aldığı yarışmada 620 sporcu, Türkiye Şampiyonası’na katılabilmek için performanslarını sergiledi.
Açılış töreninde konuşan Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Feray Yılmaz, organizasyonun farklı kültürleri bir araya getiren önemli bir buluşma olduğunu belirterek, gençlerin heyecanına dikkat çekti.
Milletvekilleri Abdülhamit Gül ve Derya Bakbak’ın mesajlarının da okunduğu program, renkli görüntüler ve kıyasıya yarışmalarla tamamlandı.
Hibya Haber AjansıKaynak: Hibya
En Çok Okunan Haberler