Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

Başkan Aşgın’dan Zabıta Haftası kutlaması

Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personelini makamında ağırladı.

Haber Giriş Tarihi: 04.09.2025 18:04
Haber Güncellenme Tarihi: 04.09.2025 18:04
Kaynak: Haber Merkezi
www.hergungazete.com/
Başkan Aşgın’dan Zabıta Haftası kutlaması

Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi. Başkan Aşgın, ziyarette yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: “Şehrimiz ve hemşehrilerimiz için gecesini gündüzüne katan Zabıta Teşkilatımızın yıl dönümü ve Zabıta Haftası kutlu olsun. Sizler belediyemizin görünen yüzüsünüz.”

Aşgın,“Zabıta Teşkilatı, 1826 yılında kurulmuş en köklü yapılarımızdan biridir. Osmanlı’dan Türkiye Cumhuriyeti’ne miras kalan en kadim kuruluşlardan biridir. İki asra yakın süredir halkımıza hizmet eden bu teşkilatın bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.” dedi.

Ziyaret sonunda Zabıta Haftası anısına pasta kesildi ve Zabıta Teşkilatı tarafından Başkan Aşgın’a çiçek takdim edildi.

Hibya Haber Ajansı
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.