Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personelini makamında ağırladı.
Haber Giriş Tarihi: 04.09.2025 18:04
Haber Güncellenme Tarihi: 04.09.2025 18:04
Kaynak:
Haber Merkezi
www.hergungazete.com/
Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi. Başkan Aşgın, ziyarette yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: “Şehrimiz ve hemşehrilerimiz için gecesini gündüzüne katan Zabıta Teşkilatımızın yıl dönümü ve Zabıta Haftası kutlu olsun. Sizler belediyemizin görünen yüzüsünüz.”
Aşgın,“Zabıta Teşkilatı, 1826 yılında kurulmuş en köklü yapılarımızdan biridir. Osmanlı’dan Türkiye Cumhuriyeti’ne miras kalan en kadim kuruluşlardan biridir. İki asra yakın süredir halkımıza hizmet eden bu teşkilatın bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.” dedi.
Ziyaret sonunda Zabıta Haftası anısına pasta kesildi ve Zabıta Teşkilatı tarafından Başkan Aşgın’a çiçek takdim edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Başkan Aşgın’dan Zabıta Haftası kutlaması
Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve 1-7 Eylül Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personelini makamında ağırladı.
Çorum Belediye Başkanı Dr. Halil İbrahim Aşgın, Zabıta Teşkilatı’nın 199. kuruluş yıl dönümü ve Zabıta Haftası dolayısıyla Zabıta Müdürlüğü personeli ile bir araya geldi. Başkan Aşgın, ziyarette yaptığı konuşmada şu ifadelere yer verdi: “Şehrimiz ve hemşehrilerimiz için gecesini gündüzüne katan Zabıta Teşkilatımızın yıl dönümü ve Zabıta Haftası kutlu olsun. Sizler belediyemizin görünen yüzüsünüz.”
Aşgın,“Zabıta Teşkilatı, 1826 yılında kurulmuş en köklü yapılarımızdan biridir. Osmanlı’dan Türkiye Cumhuriyeti’ne miras kalan en kadim kuruluşlardan biridir. İki asra yakın süredir halkımıza hizmet eden bu teşkilatın bir parçası olmaktan gurur duyuyorum.” dedi.
Ziyaret sonunda Zabıta Haftası anısına pasta kesildi ve Zabıta Teşkilatı tarafından Başkan Aşgın’a çiçek takdim edildi.
Hibya Haber AjansıEn Çok Okunan Haberler