Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

“Baharın Kadınları” sergisi Diyarbakır’da sanatseverlerle buluştu

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Serra Bucak, “Baharın Kadınları” resim sergisinin açılışına katılarak eserleri inceledi.

Haber Giriş Tarihi: 15.05.2026 17:15
Haber Güncellenme Tarihi: 15.05.2026 17:15
Kaynak: Hibya
“Baharın Kadınları” sergisi Diyarbakır’da sanatseverlerle buluştu

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi Eşbaşkanı Bucak, “Baharın Kadınları” adlı resim sergisinin açılış programına katıldı.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi ev sahipliğinde, ressam Bahar Azizoğlu Ergül’ün eserlerinden oluşan sergi, Cemil Paşa Konağı’ndaki Kent Müzesi’nde sanatseverlerle buluştu. Açılışa belediye meclis üyeleri, Kültür Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Zeynep Yaş ve çok sayıda sanatsever katıldı.

Sergide, kadınların içsel yolculuğu, dayanışması, kırılganlığı ve gücü temaları resimlerle yansıtılıyor. Toplam 52 eserin yer aldığı sergide, kadın hikayeleri sanatsal bir dille izleyiciye sunuluyor.

Ressam Bahar Azizoğlu Ergül, eserlerinde kadınların duygularını ve mücadele deneyimlerini aktarmayı amaçladığını belirterek, çalışmaların izleyiciyi anlamaktan çok hissetmeye davet ettiğini ifade etti.

Kültür Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanı Zeynep Yaş ise kadınların kültürel üretimdeki rolüne dikkat çekerek, kadınların entelektüel birikimlerinin ve sanatsal katkılarının toplumsal hafızayı güçlendirdiğini söyledi.

Açılışın ardından Eşbaşkan Bucak sergiyi gezerek sanatçıyla sohbet etti ve çalışmalar için başarı dileklerinde bulundu.

Sergi, 25 Mayıs’a kadar Kent Müzesi’nde ziyaret edilebilecek.

Hibya Haber Ajansı

Kaynak: Hibya

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.