New York, 24 Eylül (Hibya) - Katar, Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) üye ülkeleri ve Birleşik Krallık dışişleri bakanları arasında düzenlenen ortak bakanlar toplantısına katıldı.
Haber Giriş Tarihi: 24.09.2025 21:04
Haber Güncellenme Tarihi: 24.09.2025 21:04
Kaynak:
Haber Merkezi
www.hergungazete.com/
Katar Devleti, New York'ta düzenlenen Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nun 80. oturumu vesilesiyle Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) üye ülkeleri ve Birleşik Krallık dışişleri bakanları arasında düzenlenen ortak bakanlar toplantısına katıldı.
Katar, toplantıda Dışişleri Bakanı Sultan bin Saad Al Muraikhi tarafından temsil edildi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
Katar, KİK Dışişleri Bakanları Toplantısına katıldı
New York, 24 Eylül (Hibya) - Katar, Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) üye ülkeleri ve Birleşik Krallık dışişleri bakanları arasında düzenlenen ortak bakanlar toplantısına katıldı.
Katar Devleti, New York'ta düzenlenen Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nun 80. oturumu vesilesiyle Körfez İşbirliği Konseyi (KİK) üye ülkeleri ve Birleşik Krallık dışişleri bakanları arasında düzenlenen ortak bakanlar toplantısına katıldı.
Katar, toplantıda Dışişleri Bakanı Sultan bin Saad Al Muraikhi tarafından temsil edildi.
Hibya Haber AjansıEn Çok Okunan Haberler