Hava Durumu
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文
Türkçe
English
Русский
Français
العربية
Deutsch
Español
日本語
中文

ABD gemisi Mohawk Florida’ya döndü

Key West, 5 Eylül (Hibya)-Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Savunma Bakanlığı tarafından ,Sahil Güvenlik kesici gemisi Mohawk’ın Florida’nın Key West kentine dönüş yaptığı, devriye sırasında uyuşturucu operasyonları ve yasa dışı göçün engellenmesine katkı sağladığı duyuruldu.

Haber Giriş Tarihi: 05.09.2025 22:03
Haber Güncellenme Tarihi: 05.09.2025 22:03
Kaynak: Haber Merkezi
www.hergungazete.com/
ABD gemisi Mohawk Florida’ya döndü

ABD Savunma Bakanlığı, ABD Sahil Güvenlik kesici gemisi Mohawk’ın 75 günlük devriye görevinin ardından Florida’nın Key West kentine döndüğünü açıkladı.

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre, Mohawk ekibi görev süresince yaklaşık 23 milyon dolar değerinde uyuşturucu ele geçirdi, yasa dışı göç faaliyetlerini durdurdu ve farklı kurumlarla ortak çalışmalar yürüttü.

Açıklamada, gemi personelinin Jamaika Savunma Kuvvetleri, ABD Donanması ve İç Güvenlik Bakanlığı ile iş birliği yaptığı belirtildi.

Görevin, ABD’nin deniz sınırlarını koruma ve bölgesel güvenliği güçlendirme hedefleri kapsamında yürütüldüğü ifade edildi.

Hibya Haber Ajansı
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.